Hotel Brasserie Smits

Hotel
Check-in & check-out info
Inchecken
Tussen 15:00 uur en 20:00 uur
Uitchecken
Voor 10:00 uur

9.2 Annulering van hotelaccommodatie/logies 9.2.1 Groepen Wanneer een reservering voor uitsluitend hotelaccommodatie, al dan niet met ontbijt, is gemaakt voor een groep dan geldt voor annulering van die reservering het navolgende. a. Bij annulering meer dan 7 dagen voor het tijdstip waarop krachtens de horecaovereenkomst de eerste horecadienst zal moeten worden verleend, nader te noemen: “de ingangsdatum”, is de klant niet gehouden enige vergoeding aan het hotelbedrijf te betalen. b. Bij annulering bij 7 dagen of minder voor de ingangsdatum is de klant gehouden 50% van de reserveringswaarde aan het hotelbedrijf te betalen. c. Bij annulering binnen 24 uur voor de ingangsdatum is de klant gehouden 100% van de reserveringswaarde aan het hotelbedrijf te betalen. 9.2.2 Individuen Wanneer een reservering voor uitsluitend hotelaccommodatie, al dan niet met ontbijt, is gemaakt voor één of meer individuen geldt voor annulering van die reservering het navolgende a. Bij annulering meer dan 7 dagen voor de ingangsdatum is de klant niet gehouden enig bedrag aan het hotelbedrijf te betalen. b. Bij annulering minder dan 7 dagen voor de ingangsdatum is de klant gehouden 30% van de reserveringswaarde aan het hotelbedrijf te betalen. c. Bij annulering 24 uur of minder voor de ingangsdatum is de klant gehouden 100% van de reserveringswaarde aan het hotelbedrijf te betalen.

100% via aanbetaling Stripe

We hebben de veelgestelde vragen op een rijtje gezet.

  • Mag ik mijn huisdier meenemen op de kamer?
    Huisdieren zijn niet toegestaan in het hotel gedeelte. Dit is terug te lezen in onze algemene voorwaarden onder artikel 4 & 5.
  • Is er een lift aanwezig?
    Nee, er is geen lift aanwezig.
  • Waar kan ik parkeren
    Rondom ons hotel is het gratis parkeren.

Wij verzoeken u vriendelijk de algemene voorwaarden zorgvuldig door te lezen.

Download de voorwaarden [PDF]